██ هـــــــر چی بخوای ██

██ هـــــــر چی بخوای ██

استفاده از لیزر برای تغییر رنگ چشم

پزشکی آمریکایی ادعا می کند با یک جراحی کوتاه و 20 ثانیه ای لیزری می تواند رنگ چشمها را از قهوه ای به آبی تغییر دهد.

"گرگ هومر" از مرکز پزشکی "استروما" در کالیفرنیا می گوید شیوه درمانی جدید وی با عنوان "چشمان درخشان" می تواند جایگزینی دائمی برای لنزهای رنگی چشمها باشد.

در این شیوه درمانی از لیزر برای رنگدانه های قهوه ای رنگ ملانین از لایه بیرونی عنبیه استفاده می شود و به این شکل رنگدانه های آبی فرصت پیدا می کنند طی دو تا سه هفته جایگزین رنگدانه های قهوه ای شوند اما این جراحی غیر قابل بازگشت است زیرا رنگدانه های قهوه ای دیگر نمی توانند رشد کرده و جایگزین رنگ آبی شوند.

رنگ چشم افراد با چشمان قهوه ای رایجترین رنگ چشم در جهان به شمار می رود، در این رنگ دیده می شود که لایه خارجی رنگدانه های عنبیه چشم این افراد قهوه ای رنگ است.

افراد چشم آبی نیز در چشمان خود ملانین دارند اما این رنگدانه در پس عنبیه انباشته شده است، این به آن معنی است که چشمها طول موجهای طولانی تری از نور را جذب می کنند و طول موجهای کوتاهتری را بازتاب می دهند.

بر اساس گزارش تلگراف، هومر می گوید این جراحی زیبایی سه هزار پوند هزینه خواهد داشت و تا 18 ماه آینده در کشورهای مختلف جهان مورد استفاده قرار خواهد گرفت، با این همه به نظر می رسد این شیوه همچنان در حال سپری کردن دوران آزمایشهای بالینی به سر می برد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: alireza ׀ تاریخ: یک شنبه 8 مرداد 1391برچسب:جالب,جالب,جالب, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

سلااااااام به همه اونایی که به وب گروهی ما اومدن و همه اونایی که خسیسی کردن خب ما دلمون مهربونه انقدام سخت گیر نیستیم. این وبلاگ برای همه چیه یعنی گوناگونه اما ...../ بیشــــــــتر عکسای عاشقانه میزاریم اینجا / /عکسای تازه/ / پس یادتون نره سر بزنید این وب هر روز حتما آپ میشه پس برای اینکه یه چیز فوق العاده رو از دست ندیدن حتما سر بزنین ___ لینکم بزارین ولی اگه مستهجن باشه قول میدم خودم حذفش کنم پس زیادی تلاش نکنید (( لطفا نظر تبلیغاتی نزارید. لینک گذاشتن بهترین تبلیغه ))


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , 3bikas3.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM